NAROČILO
Oddaja pošiljke?
Uspešno naročilo se smatra tisto, kjer so navedeni naslovi podani natančno in imajo pravilno poštno številko. Naslednji korak , ki ga naredite:
Kje naj prevzamemo pošiljko?
Za našega kurirja je zelo pomembna informacija o tem, kje je prevzemno mesto pisemske pošiljke ali paketa. Tako lahko določimo čas in obliko prevzema.
Kam naj dostavimo pošiljko?
Za našega kurirja je zelo pomembna informacija kje je dostavno mesto pisemske pošiljke ali paketa. Tako lahko določimo čas v katerem bo pošiljka prispela do naslovnika.
Katero storitev ste izbrali?
Določite storitev, ki vam ustreza. Tako se lahko tudi naša kurirska služba lažje organizira glede prevzema in dostave.
Oddaja naročila?
Naročilo se odda s plačilom, ki ga uredite v dogovoru z vašim kurirjem.
PREVZEM IN DOSTAVA
Prevzem pošiljke?
Ob prevzemu je pošiljatelj dožan paket pravilno zapakirati in opremiti. Tako je paket pravilno predan kurirju in omogoča lažji transport.
Pravilno zapakirano in opremljeno?
Pravilno zapakiran paket je, kadar je embalaža ustrezna vsebini in dobro zaprta z lepilnim trakom. Jasno morajo biti razvidni tudi podatki o naslovniku (točen naziv, naslov, poštna številka in kraj, telefon in kontaktno osebo), ter težo paketa.
Prevoz pošiljk?
Ustrezen in pravilno predan paket, kurirju omogoča lažji transport, da blago prispe nepoškodovano na ciljni naslov.
Prilagajanje kurirske službe?
Kurirji lahko pošiljke, ki jih želite poslati prevzemajo iz zasebnih naslovov, sedežev podjetja, hotelov, apartmajev, študenskih domov,… Ura prevzema je med 8h-17h, vsak dan od pon – pet. V nujnih primerih se stranki tudi prilagodimo.
Čas dostave?
Kurir bo dostavil pisemsko pošiljko ali paketno pošiljko v najkrajšem možnem času, najkasneje naslednji dan od prevzema naročila.
MOŽNOST PLAČILA
Plačilo naročila?
Po uspešno oddanem naročilu kontaktirajte nas, da se lahko dogovorimo glede plačila in ustrezne storitve glede pošiljke, ki jo bomo opravili za vas.
Kakšna je možnost plačila?
Za plačilo storitev se posvetujete z nami. Kontaktirajte nas na telefonsko številko, elektronsko sporočilo ali preko kontaktnega obrazca.
Cena?
Cena je odvisna od vrste pošiljk in teže pošiljke. Pokličite na našo kontaktno številko, da se lahko dogovorimo.
Zavarovanje pošiljke?
Door2door je odgovoren za izgubo paketov ali poškodbe.
Garancija?
Če iz kakršnega razloga ne boste zadovoljni z dostavo, vam povrnemo stroške pošiljanja. Jamčimo vam zanesljivo in varno dostavo.
POMOČ IN NASVETI
Pomoč in nasveti za pakiranje?
Za učinkovito pakiranje je potrebno upoštevati nekaj osnovnih “pravil”. S tem si zagotovite varno in zanesljivo pošiljanje, da bo vaša pošiljka prispela na cilj brez težav.
Primerna embalaža?
Transportne kartonske škatle, paketne škatle, zaboji, kuverte,…
Pravilno pakiranje?
Pravilno pakiranje v primeru lomljivih in občutljivih vsebin. Potrebno je poskrbeti za varen transport pošiljke. V tem primeru paket opremimo z različnimi tesnili, oblazinjenimi materiali,… Zunanja embalaža naj bo dobro zaprta z lepilnim trakom.
Pravilna oznaka?
Pri paketu je zelo pomembna informacija o naslovniku pošiljke. Podatki o naslovniku (točen naziv, naslov, poštna številka in kraj, telefon in kontaktno osebo).
Splošno pakiranje
Vaša embalaža mora biti primerna teži vsebine paketa zaradi varnega prevoza. Pošiljka pri transportu mora biti sposobna prenesti vse vrste samodejnega in mehanskega razvrščanja.